Работа Оператор Фактурист в Шумен
1 нови обяви за работа
-
1,400 лв / месец (нето) от работодател
Фирма ТИМ СТОК 23 ООД, занимаваща се с дистрибуция и логистика на газирани напитки, бира и алкохол търси да назначи: КАСИЕР-ФАКТУРИСТ за с...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
КАСИЕР-ФАКТУРИСТ за складовата база на компанията в гр. Шумен.
Изисквания:
- Компютърна грамотност:
- Опит на подобна позиция:
- Самодисциплина и организираност;
- Възможност за работа под напрежение;
- Работа с пари
- Водене на касовата отчетност, приемане на парични средства от пласьори и клиенти
- Въвеждане на данни в складова програма и издаване на фактури
- Ежедневна работа с документи и справки, съпътстващи продажбата на стоки.
- Носи отговорност за вписаните от него данни в документите;
- Много добро възнаграждение;
- Допълнителна бонусна система на заплащане според постигнатите резултати.
- Подробна автобиография
- Мотивационно писмо
- Актуална снимка
Всички документи ще бъдат третирани строго конфиденциално и в съответствие със ЗЗЛД. Анонимността Ви е гарантирана.
Средна заплата за сектора
1,400 лв / месец
Посочена от работодателя
400 лв / месец
3,850 лв / месец
Фактурист
Фактуристите изготвят кредитни известия, фактури и месечни извлечения за клиентите, като ги издават на клиентите с всички изисквани средства. Те актуализират клиентските досиета по целесъобразност.
Необходими основни умения
- разпределяне на сметки
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- извършване на последващи действия във връзка с вземанията
- използване на офис системи
- попълване на формуляри
Необходими основни знания
- процеси във финансовия отдел
- финансов капацитет
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.