
СИТИЙМ работа
80 резултата
-
-
-
-
-
-
1,500 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
-
-
-
-
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Офис асистент
Пълно описание
За наш клиент, утвърдена компания предлагаща складово оборудване, търсим позитивен, мотивиран и отговорен човек за позицията: Офис асистент
Отговорности:
- Приемане и обработка на заявки от клиенти и партньори;
- Изготвяне на фактури и други административни документи;
- Координиране на ежедневните задачи в офиса;
- Подпомагане на екипа и ръководството при нужда.
Изисквания:
- Средно или висше образование;
- Опит на сходна позиция;
- Отговорност и добра организация;
- Комуникативност – ще общуваш с клиенти и партньори;
- Компютърна грамотност.
Компанията предлага:
- Трудов договор, реално осигуряване;
- Предоставяне на служебен автомобил за пътуване до работа;
- Кандидати, които живеят в Обеля, Илиенци и близки квартали ще са с предимство;
- Стабилна работа в утвърдена и развиваща се компания;
- Стандартно работно време;
- Възможност за развитие и израстване в компанията;
- Конкурентно възнаграждение.
Всички кандидатури ще бъдат разглеждани при строга конфиденциалност и стриктно спазване на процедурите, регламентирани в ЗЗЛД. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Ако това предложение представлява интерес за Вас, моля изпратете ни актуална автобиография.
СиТийм ООД е лицензиран посредник към Националната Агенция по Заетостта с лиценз № 1881/18.05.2015 г.
Мнения и оценки от служители
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.