
МОДУЛ EООД
Top Rent A Car работа
28 резултата
-
2,151 лв - 2,543 лв / месец (нето) от работодател
-
-
2,818 лв - 3,898 лв / месец (нето) от работодател
-
1,785 лв - 2,328 лв / месец (нето) от работодател
-
1,397 лв - 1,940 лв / месец (нето) от работодател
-
-
1,397 лв - 1,940 лв / месец (нето) от работодател
-
1,552 лв - 1,707 лв / месец (нето) от работодател
-
4,078 лв - 5,428 лв / месец (нето) от работодател
-
1,164 лв - 1,397 лв / месец (нето) от работодател
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Office & Car Fleet Assistant
2,150 лв ~ 2,540 лв / месец
Пълно описание
Providing professional high quality car rental service to our customers is the main goal of Top Rent A Car. We pay particular attention to the customer satisfaction measurement and improvement. We achieved to be #1 rated car rental company operating in Bulgaria and Romania(according to Tripadvisor, ReviewCentre, TrustPilot, GoogleLocal) and we keep improving the quality by providing professional service, technical innovations, new cars and competitive prices.
We are seeking a detail-oriented and organized Office & Car fleet Assistant to join our dynamic team in Otopeni, Romania. This is an exciting opportunity for someone who is looking to kickstart their career in the fast-paced and customer-focused car rental industry.
Key Responsibilities:
- Supports the vehicle registration/ deregistration process in all government institution;
- Compilation, administration, and submission of documents to insurance companies;
- Carrying out activities related to the settlement of claims under insurance contracts;
- Assist customers with inquiries, bookings, and concerns in a professional and friendly manner;
- Manage rental agreements, including processing paperwork and payments accurately;
- Coordinate vehicle pick-up and drop-off schedules efficiently;
- Collaborate with the rental team to provide exceptional service and resolve any issues promptly;
- Maintaining up-to-date information and database in specialized software.
Qualifications:
- High school diploma or equivalent;
- Required experience in vehicle registration;
- Experience in the field of insurance or document administration;
- Excellent communication and customer service skills;
- Strong attention to detail and ability to multitask effectively;
- Proficient in basic computer applications such as MS Office;
- Category B driving license.
Benefits:
- Dynamic working environment in a stable company;
- Opportunities for growth and advancement within the company;
- Training provided to enhance your skills and knowledge of the car rental industry;
- Competitive salary and оpportunity for well-paid overtime work;
- Work in a supportive team environment that values collaboration and teamwork;
- Gain valuable experience in a thriving industry with opportunities to interact with a diverse range of customers.
If you want to feel valued and to become part of a TOP TEAM, don't waste time, grab this opportunity and send us your CV!
All job applications will be treated and processed with strict confidentiality in full compliance with the GDPR provisions
Заплата
2,150 лв ~ 2,540 лв / месец
Посочена от работодателя
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.