ДОРМАКАБА БИЗНЕС СЪРВИСИС БЪЛГАРИЯ работа
34 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Finance Subject Matter Expert - Invoice-to-Pay
Пълно описание
A job that matters: Your Tasks
- Regional Process Excellence: Support global process deployment while managing local needs and compliance.
- S/4HANA Implementation: Contribute to business requirements gathering, testing, training, and deployment activities.
- Operational Support: Resolve escalations, conduct root cause analysis, and drive corrective actions.
- Automation & Efficiency: Identify and implement opportunities for process automation and standardization.
- Training & Knowledge Management: Support documentation, SOPs, training content, and onboarding of Key Users.
- Project Support: Participate in global and local initiatives as a functional expert and regional representative.
- Collaboration with Key Users: Serve as second-level support for Key Users and guide on process evolution.
- Data & KPI Analysis: Monitor performance indicators and identify continuous improvement initiatives.
An experience that matters: Your Skills
Educational requirements
- Bachelor's degree in Finance, Accounting, Business, or a related field; a master's degree is a plus.
Key Qualifications
- Minimum of 5 years of experience in finance operations (particularly in the Invoice-to-Pay area) shared services, or a related field.
- Experience in complex stakeholder management in SSC/GBS.
- Proven experience working with ERP systems (e.g., SAP ECC; SAP S4 HANA) and financial reporting tools.
- Proficiency in process improvement, issue resolution, and user support.
- Strong communication, analytical, and cross-functional collaboration skills.
Language skills
- Fluent in English, other languages are a plus.
A workplace that matters: Our offering
- Very attractive remuneration package
- Best opportunities in a globally operating company valuing diversity, inclusion, sustainability and mutual trust
- Opportunity for flexibility with a hybrid working model
- Home office allowance
- 25 days paid annual leave
- Additional health insurance
- Employee Assistance Program (Mental Health, Legal & Financial Counselling)
- 200 BGN Food vouchers
- Public transportation card
- Optional parking space
- Multisport card
- Language training opportunity
- Employee referral program
- Brand new modern office premises in a class A business building
- Fresh fruits in the office
- Training and mentorship programs
- Access to over 15,000 LinkedIn Learning courses to assist in your professional development
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.