
ВЕЛМАКС ЛУКС работа
22 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
ОФИС АСИСТЕНТ
Пълно описание
Какво очакваме от теб:
- Представителен външен вид и позитивно отношение
- Умение за работа в динамична среда и с поставени цели
- Добра организация на времето и способност за самостоятелно планиране на задачи
- Прецизност при работа с документи – както хартиени, така и електронни
- Основни компютърни умения (MS Word, Excel, електронна поща)
Какви ще бъдат твоите задачи:
- Подкрепа в ежедневната организация на офис дейностите
- Организация на срещи, телефонни разговори и графика на ръководството
- Подготовка, обработка и архивиране на документи
- Комуникация с клиенти и партньори по телефон и e-mail
Ние предлагаме:
- Постоянна заетост в мотивиран и приятелски екип
- Работа на място в гр. Пловдив
- Възможност за обучение и професионално развитие
- Конкурентно възнаграждение
- Трудов договор
Ако обявата представлява интерес за теб, изпрати ни своето актуално CV със снимка. Всички документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, в съответствие с изискванията на ЗЗЛД.
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.