Работа Личен Асистент в Пловдив
2 нови обяви за работа
-
CTeam is a recruitment company, part of a group of companies offering a wide range of services in the field of human capital management, combining the best international practices. For our client, a manufacturer and supplier of furniture, we are loo...
-
Агенция за управление на човешките ресурси „ВЕЛЕС МТ" ЕООД давa компетентни решения и подготвени професионалисти на своите клиенти. Наш...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
For our client, a manufacturer and supplier of furniture, we are looking for a positive, motivated and responsible person for the position:
Supply chain specialist
Responsibilities:
- Makes inquiries to suppliers regarding prices, terms, product portfolio, negotiates with them;
- Collects and analyzes offers by sending an order to the approved supplier;
- Monitors stock and reflects their quantity in the ERP system;
- Communicates with forwarders, organizes transport, containers, etc.;
- Completes the received delivery documentation;
- Sends complaints to suppliers, when is necessary;
- Prepares reports on deliveries required by the company's management.
Requirements:
- Previous experience in the position;
- Experience in furniture production and trade will be considered as an advantage;
- Skills in working with MS Office, ERP systems;.
- Very good spoken and written English;
- Skills in handling numbers, sizes, currencies.
- Very good communication and negotiation skills, desire to work;
The company offers:
- Employment contract and real insurance;
- Very good remuneration;
- Food vouchers 200 BGN, additional health insurance;
- Working hours Monday - Friday from 9:30 -17:30
- A hybrid work model with the possibility of home office days after a trial period;
- Professional realization in an established company on the market.
If this offer is of interest to you, please send us an up-to-date CV.
CTeam Ltd. is a licensed intermediary with the National Employment Agency with license No. 1881/18.05.2015.
Средна заплата за сектора
1,630 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
400 лв / месец
3,800 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Асистент, верига на доставките
Асистентите по веригата на доставките работят в тясно сътрудничество с ръководителите в операционните процеси, а именно процесите на закупуване, производство и дистрибуция. Те помагат при административни и прагматични последващи действия, като фактуриране, изготвяне и подготвянето на договори и поръчки за закупуване, съгласуването на инвентар с документи и общуването с каналите за разпространение.
Необходими основни умения
- извършване на стопанско проучване
- използване на софтуер за електронни таблици
- организиране на бизнес документи
- оказване на подкрепа на ръководители
- използване на офис системи
- извършване на рутинни офис дейности
Необходими основни знания
- офисен софтуер
- принципи на веригата на доставки
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.