Работа Личен Асистент в Пазарджик
1 нови обяви за работа
-
1,400 лв - 1,600 лв / месец (нето) от работодател
Във връзка с разширяване на дейносттa търсим енергичен и мотивиран асистент, който да спомага за обезпечаването на офис дейностите заед...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Описание на длъжността:
- основната цел на позицията е да подпомага дейностите на управителя и екипа;
- изготвя проучвания, комуникира с клиенти и партньори;
- работи с първична счетоводна и офис документация;
- отговаря на запитвания по телефон и координира дейности по телефон;
- изготвя презентации, доклади, кореспонденция;
- превежда документи от оперативен характер за нуждите на работния процес;
- работи с офис техника.
- отлични умения за работа с MS Word и MS Excel;
- отговорен към изпълнение на служебните задължения;
- лоялен и мотивиран за работа в качеството си на офис асистент;
- изключително внимание към детайла при изпълнение да работните задължения;
- организираност и способност за справяне прецизно с различни по вид задачи;
- способност за концентрация в динамична работна среда.
- трудов договор и осигуровки;
- дълготрайна заетост;
- отлично заплащане съобразно уменията и опита.
Средна заплата за сектора
1,400 лв ~ 1,600 лв / месец
Посочена от работодателя
350 лв / месец
6,200 лв / месец
Изпълнителен секретар/изпълнителна секретарка
Изпълнителните секретари са висши административни специалисти, които работят с ръководители от най-високо ниво или в международни служби в различни сектори. Те организират срещи, подреждат и поддържат файлове, уреждат пътувания, обучават членовете на персонала, общуват на други езици и управляват ежедневните дейности на службата.
Необходими основни умения
- писане на текстове въз основа на ключови думи
- извършване на стопанско проучване
- използване на софтуер за електронни таблици
- координиране на събития
- организиране на пътувания на персонал
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.