Работа Деловодител
2 нови обяви за работа
-
Централно управление на "Български пощи" ЕАД търси дa назначи служител на длъжност "Деловодител" с място на работа: гр. София. „Българск...
-
Експерт деловодител В Банка ДСК се стремим непрестанно да предостaвяме най-доброто изживяване на нашите клиенти, като им предлагаме ино...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
"Деловодител"
с място на работа: гр. София.
„Български пощи” ЕАД е основен пощенски оператор с мрежа от 2981 пощенски станции на територията на цялата страна. Чрез тях държавното дружество предоставя на своите клиенти богато разнообразие от пощенски и търговски услуги.
Към настоящия момент Централно управление на „Български пощи“ ЕАД търси да назначи служител на длъжност: „Главен експерт“ в Административен отдел, със следните
Отговорности и задължения:
- Приемане, регистриране и насочване на документи по предназначение, посредством софтуерно приложение;
- Подготовка и изпращане на кореспонденцията на Дружеството до адресатите;
- Текущи справки по регистрираните документи;
- Поддържане на електронен архив на Дружеството;
- В процеса на работата осъществява връзка с външни лица и куриерски фирми;
- Изпълнява и други задачи, конкретно възложени за длъжността.
- Образователно - квалификационна степен: средно или висше;
- Добра компютърна грамотност (MS Office, MS Outlook, Internet);
- Отлични комуникативни умения - писмено и говоримо на български език;
- Умения и желание за работа с голям обем документи;
- Да се справяте успешно с непредвидени ситуации и да притежавате умения за работа в екип;
- Организираност и инициативност, и високо ниво на отговорност и прецизност.
- Дългосрочна заетост в дружество с изградени традиции, качество и доверие;
- Добра социална политика, осигуряваща:
- Въвеждащо обучение и адаптиране към работната среда;
- Работа в отговорен и сплотен екип, с готовност за оказване на практическа и методическа помощ;
- Работен ден – от понеделник до петък, с работно време от 09:00 ч. до 17:30 ч.;
- Място на работа: град София.
На интервю, ще бъдат поканени кандидати, отговарящи на посочените изисквания за заемане на позицията.
„Български пощи“ ЕАД обработва личните данни в съответствие с Общия регламент за защита на данните, Закона за защита на личните данни и Политиката за защита на личните данни на „Български пощи“ ЕАД. Личните данни на неодобрените кандидати ще бъдат унищожени, в срок до 6 месеца, след приключване на процедурата за подбор.
Ако откривате в описаното своето желано професионално предизвикателство, не се колебайте да кандидатствате.
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.