Работа Главен Счетоводител в Шумен
1 нови обяви за работа
-
2,500 лв - 3,500 лв / месец (нето) от работодател
ЗА КОМПАНИЯТА: Фокусирайки се върху използването на чиста възобновяемa енергия и благодарение на десетилетия опит и иновации в създава...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Фокусирайки се върху използването на чиста възобновяемa енергия и благодарение на десетилетия опит и иновации в създаването на уреди за отопление и топла вода за всяко домакинство и промишлеността, компанията успешно се затвърди като предпочитан и разпознаваем производствен лидер сред 70 държави на 5 континента. Следвайки производствените цели и амбиции, компанията открива нов завод и нови производствени позиции. Горди сме, че достойно защитаваме мисията на компанията да осигуряваме по-добър живот чрез продуктите, които произвеждаме.
Във връзка с развитие на административната си структура, компанията търси да назначи:
ЗАМЕСТНИК ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ
ЗАДЪЛЖЕНИЯ: 1.Подпомага главния счетоводител при: 1.1. Организацията и контрола на финансово-счетоводната дейност на фирмата; 1.2. Осъществяването на вътрешния финансов контрол; 1.3. Своевременното подаване на Декларации и отчети в установените от законите срокове; 1.4. Организирането и провеждането на периодични и годишни инвентаризации; 2.Обработва счетоводните документи по съответните сметки, за които пряко отговаря. 3.Съставя извлечения и справки от аналитичните сметки, изготвя оборотни ведомости и други балансови извлечения; 4.Участва в комисии при извършване на инвентаризации. 5.Отговаря за организацията и систематизацията на счетоводните документи.
ИЗИСКВАНИЯ:
- Висше икономическо образование с квалификационна степен „бакалавър“ или „магистър“, специалност „Счетоводство и контрол“;
- Професионален опит – 5 години трудов стаж на позиция ръководител на ФСО;
- Компютърна грамотност и работа със счетоводен софтуер;
- Много добро познаване на Нормативните актове в областта на финансовата дейност, счетоводната отчетност и вътрешния финансов контрол;
- Да познава нормативните актове свързани с данъчното и осигурителното законодателство;
- Да е запознат/а с реда и условията за финансиране и кредитиране на стопанската дейност;
- Да познава правилата за оформяне на финансово-счетоводната документация;
- Да познава методиката за извършване на банкови операции и парични разплащания;
- Професионални качества - способност за работа в екип, ръководни умения и комуникативност;
- Лични качества - дискретност, прецизност, отговорност, организираност, аналитично мислене, лоялност.
- Работа на трудов договор в утвърдена фирма;
- Стандартно работно време Понеделник / Петък;
- Професионално обучение и развитие;
- Промяна на възнаграждението с нарастване на отговорностите и постигнати резултати
Средна заплата за сектора
2,500 лв ~ 3,500 лв / месец
Посочена от работодателя
250 лв / месец
9,550 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Счетоводител
Счетоводителите преглеждат и анализират финансовите отчети, бюджетите, финансовите доклади и бизнес плановете, за да проверяват за нередности, произтичащи от грешки или измами, и да предоставят финансови съвети на своите клиенти по въпроси като финансовото прогнозиране и анализа на риска. Те могат да извършват одит на финансови данни, да решават случаи на несъстоятелност, да изготвят данъчни декларации и да предоставят други данъчни консултации в съответствие с действащото законодателство.
Необходими основни умения
- подготвяне на данъчни декларации
- изчисляване на данък
- извършване на операции по счетоводния баланс
- тълкуване на финансов отчет
- проверяване на счетоводна документация
- подготвяне на финансов отчет
Необходими основни знания
- процеси в счетоводния отдел
- счетоводни правила
- процеси във финансовия отдел
- финансов отчет
- откриване на измами
- амортизация
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.