Работа Асистент Продуктов Мениджър
4 нови обяви за работа
-
ПРОДУКТОВ МЕНИДЖЪР - ВЪНШНИ ДОСТАВКИ Нашата компания е специaлизирана в широка гама от професионални водни и развлекателни услуги, нами...
-
Динамично развиваща се мaркетингова компания за работа с фармацевтични продукти търси да назначи Продуктов мениджър с място на работа в...
-
Отговорности и задължения: Определя, планира и управлявa асортимента на определени доставчици; Договаря търговските условия и менажира...
-
1,600 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Фирма,търговец и производител на детски стоки и аксесоари, търси опитен специaлист за позицията ПРОДУКТОВ МЕНИДЖЪР за направление ТЕКСТ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Отговорности:
- Поддържане на контакти и преговори в рамките на поверен кръг от доставчици и водене на продуктовата стратегия – в рамките на фирмената структура и в алтернативни канали за дистрибуция.
- Идентифициране на пазарни възможности за бъдещи продукти – конкурентно и пазарно
- Подготвяне и изпращане на заявки за доставка на стоки до доставчиците, за които отговаря, като ги съгласува с управителите на склада и бизнеса.
- Получаване и превеждане на ръководство за експлоатация, инструкции и всичко останало, което е свързано с въвеждането на нов продукт, от продуктовата гама и актуализиране на съществуващата.
- Координиране и организиране на транспортирането на вносните стоки.
- Оптимизиране на транспортните разходи за доставки.
- Анализиране на постигнатите резултати
- Администриране и организиране развитието на асортимента;
- Мониторинг на нуждите на клиентите и пазарната конкуренция.
- Висше образование (Икономика, Търговия и др.);
- Опит в логистиката е плюс
- Професионален опит в сферата на закупуването;
- По-високо ниво на адаптивност и вътрешна мотивация;
- Асертивно отношение и добри умения за разрешаване на конфликти;
- Природен талант за покупка и продажба;
- Добро око за детайлите
- Ориентиране към клиента и пазарна информираност;
- Отлични IT-умения (MS-Office);
- Много добро владеене на английски език, втори език е плюс
- Високи аналитични умения и добри комуникативни умения.
Ако се интересувате от тази възможност, моля изпратете вашето CV. В съответствие с политиката на компанията и съгласно Закона за защита на личните данни, всички документи ще се третират при строга конфиденциалност. Интервю ще бъде насрочено само с одобрените кандидати.
Средна заплата за сектора
2,520 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
650 лв / месец
7,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.