Работа Администратор На Медицински Център
4 нови обяви за работа
-
1,200 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател
СБР-Несебър АД е една от водещите болници за рехабилитация и физиотерапия в България. Изпълнителен директор е д-р Пламен Лаков, специали...
-
1,130 лв / месец (нето) от работодател
Описание на длъжността: 1. Работа на регистратурата на медицински център 2. Общи офис и административни дейности 3. Поддържане на работен ...
-
Медицински комплекс „Сердика“ е най-големият доставчик на услуги по долекуване и рехабилитация, настаняване на възрастни и хосписна д...
-
Медицински секретар в отделение по очни болести
Многопрофилна Болница За Активно Лечение - Света София Eоодгр. София
МБАЛ "Света София" ЕООД търси да назначи Медицински секретaр в Отделение по Очни болести. Изисквания: 1. Изпълнява установените изискван...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Медицински секретар/ка
1,200 лв ~ 1,400 лв / месец
Пълно описание
Осигуровките са за сметка на роботодателя.
Длъжностна характеристика:
- попълване на документи
- работа с компютър
Предимства имат:
- хора с предишен опит
- компютърна грамотност
Средна заплата за сектора
1,200 лв ~ 1,400 лв / месец
Посочена от работодателя
400 лв / месец
2,500 лв / месец
Медицински административен секретар
Медицинските административни секретари работят в тясно сътрудничество със здравните специалисти. Те осигуряват офис поддръжка, например кореспонденция, определяне на срещи и отговаряне на запитвания на пациенти.
Необходими основни умения
- използване на софтуер за електронни таблици
- управление на бюджети
- отговаряне на въпросите на пациенти
- спазване на поверителност на данните на ползвателите на здравни услуги
- събиране на общи данни за ползвателите на здравни услуги
- управляване на служебния график на служителите
Необходими основни знания
- клинични доклади
- административни задачи в медицинска работна среда
- медицинска информатика
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.