Работа Административен Мениджър в Стара Загора
2 нови обяви за работа
-
Office Manager YOUR ROLE: As an Office Manager, you will join a dynamic team with a diverse range of responsibilities. Your role will involve handling daily office operations, supporting employees with various administrative inquiries, arranging bu...
-
2,600 лв - 4,150 лв / месец (нето) от работодател
Супервайзър Продажби Област Стара Загора/Сливен За обезпечаване на дейността и търговския екип на "Рошен България" ЕООД част от "Сладкар...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
YOUR ROLE:
As an Office Manager, you will join a dynamic team with a diverse range of responsibilities. Your role will involve handling daily office operations, supporting employees with various administrative inquiries, arranging business travels, and contributing to the organization of employee-related events. You will serve as a liaison between departments, ensuring a positive work environment at one of Bulgaria's most awarded companies for Best Employer.
Important: This is an on-site position with the option to work from home occasionally.
YOUR RESPONSIBILITIES:
Daily Office Management:
- Handle daily office operations to ensure a smooth and efficient workplace;
- Communicate daily with suppliers, vendors, partners, and visitors;
- Assist SiteGround employees with a variety of administrative inquiries and tasks;
- Ensure the proper application of additional benefits for staff (social, health, travel insurance, SiteGround company gifts, corporate gifts, etc.);
- Handle cash operations following accounting procedures. Prepare documents for cash flow;
- Arrange all aspects of business travel (Bulgaria and abroad), including flights, accommodation, and ground transportation with a focus on high-quality standards and logistical efficiency;
- Ensure all travel needs are met seamlessly;
- Participate in the organization of employee-related initiatives and events to foster a positive and engaging work culture.
- Fluent English - B2/C1 (written and spoken);
- At least 2 years of previous experience as an Office Manager, Administrative Assistant, Event Manager or similar;
- Experience in organizing business trips (Bulgaria and abroad);
- Strong organizational and communication skills;
- Excellent knowledge of Microsoft Office Suite and Google Workspace;
- Precision and accuracy in the performance of assigned tasks;
- Proactive and positive attitude.
- Competitive salary with achievement bonus;
- Premium Health Insurance plan;
- Employee Assistance program;
- Free Meals from Monday to Friday in the office;
- Multisport or CoolFit card;
- Additional days off for long service and volunteering;
- Reduced working hours every Friday.
Please note: only shortlisted candidates will be contacted for further steps.
Средна заплата за сектора
1,300 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
38,600 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Офис мениджър
\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.
Необходими основни умения
- даване на указания на персонала
- задоволяване на нуждите от канцеларски материали
- ръководене на служители
- използване на различни комуникационни канали
- поддържане на офис системите
- използване на офис системи
Необходими основни знания
- управление на разходите
- офисен софтуер
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.