Работа Административен Мениджър в Петрич
1 нови обяви за работа
-
Express One България е част от куриерската мрежa на Австрийски Пощи (Post AT) в Централна и Източна Европа. Търсим отговорен член на екипа ни, с жел...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
При нас ще получите:
- Трудов договор с пълни осигуровки съгласно КТ;
- Допълнителни бонуси обвързани с постигнати резултати
- завеждане и отчитане на пратки със специализиран софтуер;
- контрол и спазване на всички срокове за отчет;
- изготвяне на справки свързани с куриерската и пощенската дейност;
- обработка на документи и издаване на фактури;
- обслужване на клиенти;
- средно образование;
- добри компютърни умения;
- умения за работа в екип;
- лоялност, организираност, самоинициатива и чувство за отговорност
Средна заплата за сектора
1,100 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
38,600 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Офис мениджър
\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.
Необходими основни умения
- даване на указания на персонала
- задоволяване на нуждите от канцеларски материали
- ръководене на служители
- използване на различни комуникационни канали
- поддържане на офис системите
- използване на офис системи
Необходими основни знания
- управление на разходите
- офисен софтуер
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.