Работа Sales Representative English в Кърджали

3 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма „Тракия Комерс 2016“ ЕООД е бързо и успешно развиващa се компания за внос и дистрибуция на кроасани, чипс, маслини, напитки, битова х...

    18 Nov 2024 Още...
  • icon 1,320 лв - 2,520 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ЗА КОМПАНИЯТА "Рошен България" ЕООД е официален вносител на захaрни изделия с мaрка "ROSHEN" в Република България. Компанията стартира своят...

    14 Nov 2024 Още...
  • icon 1,350 лв - 2,700 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Търговски представител ЗА КОМПАНИЯТА "Рошен България" ЕООД е официален вносител на зaхaрни изделия с марка "ROSHEN" в Република България. Ко...

    17 Oct 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

ТЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛ

ТРАКИЯ КОМЕРС 2016 EООД
location_on гр. Кърджали

icon 1,430 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Фирма „Тракия Комерс 2016“ ЕООД е бързо и успешно развиващa се компания за внос и дистрибуция на кроасани, чипс, маслини, напитки, битова химия, тоалетна хартия, кухненска ролка, захарни и шоколадови изделия. За попълване на търговския екип в район Кърджали търсим отговорен професионалист за позицията ТЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛ

Основни задължения:

  • Осъществява дистрибуцията на предлаганите от фирмата продукти и отговаря за продажбите в съответния район;
  • Координира целия процес на обслужване на клиентите;
  • Поддържа контакт с клиентите;
  • Отразява заявките на клиентите посредством фирмен мобилен софтуер;
  • Извършва преки продажби и се грижи за поддържане на оптимален асортимент на предлаганите от фирмата стоки;
  • Презентира всички активности и нови продукти в асортимента на фирмата;
  • Търси нови клиенти;
  • Следи за редовното плащане на отложените задълженията от страна на клиентите;
  • Събира и предоставя на прекия си ръководител информация за развитието на пазара;
  • Дава предложения за промени в условията на работа с клиентите;
  • Изготвя кратки месечни отчети;
  • Поддържа изрядна документация при отчитане;
  • Участва в провежданите семинари за фирмено обучение и всички прояви на фирмата;
Изисквания към кандидатите:
  • Минимум една година опит на подобна позиция;
  • Шофьорска книжка и възможност за ежедневно пътуване;
  • Организираност, инициативност, настойчивост и отговорност;
  • Отлични комуникативни умения;
  • Позитивна нагласа за работа;
  • Висше образование е предимство;
  • Компютърни умения/ Word, Excel, Internet/ са предимство.
Фирмата осигурява:
  • Фирмен телефон и служебен автомобил;
  • Заплащане обвързано с реализирания стокооборот;
  • 5 дневна работна седмица, 20 дни платен годишен отпуск;
  • Възможност за професионално развитие;
  • Постоянно и етапно фирмено обучение;
Ако нашето предложение представлява интерес за Вас, моля изпратете автобиография, мотивационно писмо и актуална снимка.

Неокомплектовани документи няма да бъдат разглеждани.

Контакт ще бъде установен само с одобрените по документи кандидати.

Средна заплата за сектора


1,430 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

37,150 лв / месец


icon icon icon icon icon

Търговски представител


Търговските представители представляват дружество при продажбата и предоставянето на информация за стоки и услуги на предприятия и организации.

Необходими основни умения

  • гарантиране на удовлетвореността на клиентите
  • общуване с потребители
  • осигуряване на спазването на правни изисквания
  • отговаряне на искания за предоставяне на търговски оферти
  • извършване на анализ на продажбите
  • поддържане на връзка с доставчиците

Необходими основни знания

  • характеристики на продуктите
  • техники за насърчаване на продажбите
  • разбиране на продукта
  • управление на връзките с клиенти
  • стратегии за продажби
  • характеристики на услугите

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.