Работа Sales Consultant в Пловдив
16 нови обяви за работа
-
Основната роля на позицията е разработване и налагане на продуктите на компанията в търговската мрежа чрез предлагане, разработване и п...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Отговорности:
- Отговаря за постигането на поставените цели за обем продажби, пазарно развитие и качество на работа в поверения му район;
- Развива и налага продуктовото портфолио на компанията, като работи за увеличение на дистрибуцията и изпълнява поставените цели за обем продажби;
- Изгражда и поддържа ефективни взаимоотношения с клиентите;
- Идентифицира пазарните възможности, подготвя и изпълнява планове за подобряване на работата с клиентите, в съответствие с целите на компанията;
- Представя и води преговори за въвеждането на новите продукти в търговските обекти;
- Търси и предлага начини за разширяване на мрежата и постигане на по-добри резултати;
- Изготвя месечни анализи на продажбите на продуктите, за които е отговорен;
- Мониторинг и анализ на актуална пазарна информация.
- Създава и актуализира файлове с информация за настоящи и потенциали клиенти;
- Изготвя ежедневен доклад за осъществените дейности.
- Изграден търговски подход и реален опит на подобна позиция;
- Отлично познаване района обл. Хасково и Кърджали
- Умения за водене на преговори и стремеж за постигане на високи резултати;
- Проактивност, добри организационни способности и умения за планиране;
- Комуникативност, находчивост, отговорност и умения за вземане на решения;
- Адекватност, аналитичност и обективна преценка;
- Креативност, инициативност при изпълнение на поставените задачи;
- Желание за интензивна работа с клиенти и пътуване
- Компютърна грамотност – MS Officе;
- Шофьорска книжка, кат. В, без нарушения.
- Добро основно възнаграждение и бонусна схема, обвързана с резултатите;
- Служебен автомобил;
- Служебен мобилен телефон и таблет.
Средна заплата за сектора
1,810 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
37,150 лв / месец
Търговски представител
Търговските представители представляват дружество при продажбата и предоставянето на информация за стоки и услуги на предприятия и организации.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- общуване с потребители
- осигуряване на спазването на правни изисквания
- отговаряне на искания за предоставяне на търговски оферти
- извършване на анализ на продажбите
- поддържане на връзка с доставчиците
Необходими основни знания
- характеристики на продуктите
- техники за насърчаване на продажбите
- разбиране на продукта
- управление на връзките с клиенти
- стратегии за продажби
- характеристики на услугите
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.