Работа Office Manager в Сливен
1 нови обяви за работа
-
MyCredit е небанкова финансова институция, специaлизирана в отпускането на потребителски заеми от 100 до 200 000 лв на лица с доказан и недоказан ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
ОФИС МЕНИДЖЪР
Пълно описание
Основни задължения:
- Планира, организира и координира цялостната дейност в търговския офис;
- Наема и обучава мениджъри и кредитни консултанти:
- Изготвя справки и отчети, свързани с представянето на офиса;
- с висше икономическо или друго подходящо образование;
- организиран и дисциплиниран;
- с опит в управлението на хора;
- с опит в дирекните продажби;
- фирмено обучение и повишаване на квалификацията;
- работа в динамична среда;
- предизвикателство за сформиране и управление на екип;
- възможност за израстване в йерархията на компанията;
- атрактивно възнаграждение обвързано с личните Ви постижения.
Средна заплата за сектора
1,120 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
38,600 лв / месец
Офис мениджър
\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.
Необходими основни умения
- даване на указания на персонала
- задоволяване на нуждите от канцеларски материали
- ръководене на служители
- използване на различни комуникационни канали
- поддържане на офис системите
- използване на офис системи
Необходими основни знания
- управление на разходите
- офисен софтуер
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.