Работа Office Coordinator в Ямбол

2 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Искаш ли да работиш в компания, в която човекът имa значение? Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си реш...

    04 Dec 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...

    09 Dec 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Офис Мениджър

БИ ЕНД ДЖИ КРЕДИТ ООД
location_on гр. Ямбол

icon 1,860 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


Искаш ли да работиш в компания, в която човекът имa значение?

Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си решения при управление на бюджета им. Постигаме го чрез високо качество на обслужване, прозрачно приятелско отношение, реализирано от силата на екипния дух.

Кои сме ние? Създадохме Макс Кредит, за да предложим на хората в България бърз, отговорен и надежден достъп до пари. Хората в нашия екип не се страхуват да поемат отговорност, да защитават идеите си, непрестанно да търсят начини да развиват себе си, правейки компанията по-добра.

Нашият Офис Мениджър:

  • Осигурява и утвърждава пазарната позиция на Компанията в поверения му регион;
  • Подбира, обучава и развива екип, който да предлага качествено обслужване на Клиентите на Компанията;
  • Отговаря за дейността на офиса и за развитието му;
  • Води и контролира стриктна отчетност по определени параметри;
  • Спазва високите стандарти за качество на обслужване на Компанията и ги внедрява в поверения му офис;
  • Има потребност да се развива и да вижда положителна перспектива във всяка ситуация.
Квалификация и интереси:
  • Амбициозност и желание за успех;
  • Опит в управлението на хора;
  • Комуникативни умения и опит като обучаващ;
  • Отговорност и професионализъм;
  • Умение да разкривате и усвоявате потенциала на пазара.
Имаш нужда от още причини да работиш в Макс Кредит: Хората в Макс Кредит не виждат граници, а възможности. Оценяваме сътрудничеството и споделянето на най-добрите практики. Подкрепяме професионалното израстване и активно търсим идеи. Твоята работа ще допринесе за промяната на компанията и сектора, в който оперираме. Смятаме, че хората от нашия екип са част от най-добрите в индустрията и спазваме ангажимента за непрекъснатото им обучение. Ангажирани сме да насърчаваме и приобщававаме хората в среда, в която се чувстват ценени и уважавани, където всеки има възможност да реализира своя потенциал. Възможността те очаква – Ела и реализирай потенциала си в Макс Кредит!

Средна заплата за сектора


1,860 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

38,600 лв / месец

Мнения и оценки от служители


1.5
Непредпочитана
icon icon icon icon icon
1.3
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
1.5
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
1.5
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
1.6
icon icon icon icon icon
Колеги
1.5
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
1.8
icon icon icon icon icon
Местоположение
1.5
icon icon icon icon icon
Стабилност

Офис мениджър


\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.

Необходими основни умения

  • даване на указания на персонала
  • задоволяване на нуждите от канцеларски материали
  • ръководене на служители
  • използване на различни комуникационни канали
  • поддържане на офис системите
  • използване на офис системи

Необходими основни знания

  • управление на разходите
  • офисен софтуер

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.