Работа Hospitality Manager в Кърджали
1 нови обяви за работа
-
Управител на хотелски комплекс Основни задължения: Планирa и контролира всички услуги, предоставяни на гостите на хотела. Управлява еки...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Управител/ка хотелски комплекс
Пълно описание
- Планирa и контролира всички услуги, предоставяни на гостите на хотела.
- Управлява екипа, обслужващ гостите на хотела.
- Организира и контролира цялостната дейност по обслужване на клиентите;
- Контролира трудовите задължения на служителите;
- Ръководи и организира доставянето на необходимия инвентар.
- Контролира и организира оперативните финансови резултати, хотелска и ресторантьорска дейност и прави предложение за подобряването им;
- Изготвя и анализира, необходимите справки за мениджмънта
- Изготвя графиците за работа на персонала в хотела;
- Изпълнява и други конкретни възложени задачи, свързани с длъжността.
- управленски качества
- шофьорска книжка.
- Kкомуникативност, инициативност и гъвкавост;
- Способност за работа в екип;
Средна заплата за сектора
2,030 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за страната изчислена от YOX
650 лв / месец
9,000 лв / месец
Мениджър на туристически обект/мениджърка на туристически обект
Мениджърите на туристически обекти отговарят за управлението на дейностите и за надзора на стратегията на местата за подслон. Те управляват човешките ресурси, финансите, маркетинга и операциите чрез дейности като наблюдение на персонала, водене на финансова отчетност и организиране на дейности.
Необходими основни умения
- гарантиране на достъпност на инфраструктурата
- намиране на решения на проблеми
- прилагане на маркетингови стратегии
- управление на бюджети
- следене на финансови отчети
- ръководене на служители
Необходими основни знания
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.