Работа Administrative Assistant в Плевен
2 нови обяви за работа
-
НФМ България търси специалист логистика, който да се присъедини към нaшия екип. ОТГОВОРНОСТИ И ЗАДЪЛЖЕНИЯ: Работа със специализирани пр...
-
1,160 лв / месец (нето) от работодател
Клиника "Дентал смайл" търси да нaзначи технически сътрудник/секретар. Той/тя ще изпълнява следните задачи/дейности: Оказване на обща по...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Специалист логистика
Пълно описание
ОТГОВОРНОСТИ И ЗАДЪЛЖЕНИЯ:
- Работа със специализирани програми
- Изготвяне на ЧМР-та
- Транспортни документи
- Опаковъчни документи
- Други документи свързани с експедицията или доставката на стоки
- Умения за работа в екип, мотивация
- Гъвкавост и адаптивност
- Надеждност и отговорност
- Системност, последователност и фокус върху детайлите
- Готовност за обучение и желание за работа и развитие
- Умение за поставяне на приоритети и спазване на срокове
- Висше образование
- Владеене на английски език на работно ниво
- Добри компютърни умения
- Предишен опит на подобно позиция е предимство
- 8 часов работен ден
- Постоянен трудов договор
- Сигурност и стабилност в трудовите отношения
Средна заплата за сектора
1,550 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за страната изчислена от YOX
400 лв / месец
3,800 лв / месец
Асистент, верига на доставките
Асистентите по веригата на доставките работят в тясно сътрудничество с ръководителите в операционните процеси, а именно процесите на закупуване, производство и дистрибуция. Те помагат при административни и прагматични последващи действия, като фактуриране, изготвяне и подготвянето на договори и поръчки за закупуване, съгласуването на инвентар с документи и общуването с каналите за разпространение.
Необходими основни умения
- извършване на стопанско проучване
- използване на софтуер за електронни таблици
- организиране на бизнес документи
- оказване на подкрепа на ръководители
- използване на офис системи
- извършване на рутинни офис дейности
Необходими основни знания
- офисен софтуер
- принципи на веригата на доставки
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.