Работа Accounts Payable Specialist в Добрич

1 нови обяви за работа

  • icon 1,240 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Фирма Шрек 09 ООД има над 10 години опит в производството на слaдкарски и тестени изделия, които се отличават с уникална визия и вкус. За сво...

    23 Apr 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Търговски сътрудник

ШРЕК 09 ООД
location_on с. Добрич

icon 1,240 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за студенти
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


Фирма Шрек 09 ООД има над 10 години опит в производството на слaдкарски и тестени изделия, които се отличават с уникална визия и вкус. За своя екип търси търговски сътрудник.

Изисквания към кандидатите:

  • Приемане и даване на заявки по телефон
  • Изписване и въвеждане на стока
  • Приемане на стока
  • Проверка и отчитане на шофьори
  • Други задачи поставени от управителя свързани с работата
  • Основни компютърни умения
Фирмата предлага:
  • Пет-дневна работна седмица от 8 до 18ч
  • Брутно трудово възнаграждение 1600лв
  • Трудов договор и осигуровки върху реалното възнаграждение
  • Отстъпки за служители

Средна заплата за сектора


1,240 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

200 лв / месец

максимална

4,950 лв / месец


icon icon icon icon icon

Асистент, продажби


Асистентите в областта на продажбите изпълняват различни общи задачи по поддръжка, например съдействие за разработването на планове за продажба, управление на канцеларски дейности, проверка на фактури на клиенти и други счетоводни документи или записи, събиране на данни и изготвяне на доклади за други отдели на дружествата.

Необходими основни умения

  • извършване на стопанско проучване
  • обработване на пощенски пратки
  • извършване на рутинни офис дейности
  • извършване на чиновнически задължения

Необходими основни знания

  • счетоводни правила
  • продажбени дейности

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.