
БИГАРЕНА работа
6 резултата
-
-
1,474 лв - 2,173 лв / месец (нето) от работодател
-
1,474 лв - 2,173 лв / месец (нето) от работодател
-
-
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Специалист по внедряване на клиенти
Пълно описание
Търсим отговорен и комуникативен човек за позицията "Специалист по внедряване на клиенти", който да служи като основен контакт между нашата компания и новозапочващи клиенти. Основната роля ще бъде да подпомага клиентите във всички етапи на внедряване и използване на нашия софтуер WMS PRO, осигурявайки ясна комуникация и ефективна подкрепа.
WMS.PRO е усъвършенствана SaaS платформа за управление на складове, предназначена да оптимизира логистичните операции в разнообразни индустрии. Системата интегрира интелигентни маршрути за събиране, автоматизация на процесите и анализи в реално време, които значително подобряват ефективността и точността. WMS.PRO е изключително гъвкава, което я прави подходяща за всякакъв вид складови и производствени среди, и позволява бързо конфигуриране и адаптиране. Нашите клиенти могат да използват системата, за да намалят разходите, да подобрят обслужването на клиентите и да увеличат производителността. Като част от нашия екип, вие ще играете ключова роля в успешното внедряване на този иновативен софтуер за клиентите ни.
Основни задължения:
- Комуникира с клиентите по време на процеса на onboarding и внедряване на софтуера
- Обяснява функционалностите и процесите на WMS PRO на клиентите.
- Координира с техническия екип за решаване на проблеми и персонализиране на софтуера според нуждите на клиента
- Следи напредъка и гарантира успешното стартиране на системата при клиента
- Отговаря на въпроси и предоставя подкрепа и обучение при необходимост
- Подготвя документация, инструкции и следва клиентските заявки до пълното им изпълнение
- Отлични комуникационни умения на български и Английски (писмено и устно)
- Добро организационно чувство и умение за управление на времето
- Основно разбиране за софтуерни процеси и технологиите
- Отговорно отношение и желание за учене
- Предишен опит в обслужване на клиенти или поддръжка ще бъде предимство, но не е задължително
- Желание за работа в динамична среда и ориентация към клиента
- Възможност за развитие и усъвършенстване в сферата на Логистика и SaaS решения
- Дружелюбна и подкрепяща работна атмосфера
- Бонусна система: заплащане, базирано на всеки успешно започнал клиент, като стратегията е дългосрочна и мотивираща
- Ако сте комуникативен, организиран и искате да бъдете ключова част от успешния старт на клиентите ни, очакваме вашата кандидатура!
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.