Работа Счетоводител Ревизор в Казачево

1 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Тимбарк България ЕООД е основана през 2005г., след придобиването на Queen’s от Маспекс Вадовице Груп (Maspex Wadowice Group). Портфолиото на Тимбарк Бъл...

    05 Dec 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

СЧЕТОВОДИТЕЛ

ТИМБАРК БЪЛГАРИЯ EООД
location_on с. Казачево

icon 1,890 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Тимбарк България ЕООД е основана през 2005г., след придобиването на Queen’s от Маспекс Вадовице Груп (Maspex Wadowice Group). Портфолиото на Тимбарк България ЕООД се простира в различни сектори като: сокове, нектари и напитки; минерални и овкусени води; разтворими продукти; бисквити,алкохол. Водещите марки в продуктовата гама са Queen’s, Nestea, Tedi, Tiger, Ciao, La Festa, Ekland, минерална вода Велинград,Zubrowka .

Във връзка с разширяване на дейността на фирмата търсим мотивиран и отговорен кандидат за позиция Счетоводител.

Какви ще бъдат вашите отговорности в ролята на счетоводител:

  • Създава и обработва първични и вторични счетоводни документи;
  • Текущо осчетоводява всички видове стопански операции;
  • Изготвя финансови справки;
  • Отговаря за спазването на финансово-счетоводните процедури, съобразно действащото законодателство и вътрешните правила на компанията;
  • Участва в инвентаризации;
  • Изпълнява и други задачи, поставени от главен счетоводител.
Нашите изиквания за заемане на позиция счетоводител са:
  • Висше икономическо образование в сферата на Счетоводство и/или Финанси
  • Добро владеене на Microsoft Office;
  • Минимум 3 години опит на релевантна позиция;
  • Познаване на данъчното законодателство;
  • Добро владеене на английски език-
  • Опит в работа със счетоводен софтуер АЖУР-Л или SAP е предимство.
От нас като ваш бъдещ работодател може да очаквате:
  • Стабилна и сигурна работа;
  • Работа в екип от професионалисти;
  • Възможност за развитие в международна компания;
  • Осигурен транспорт от гр.Ловеч до с.Казачево и обратно;
  • Социални придобивки.
  • Регулярни обучения
Ако проявявате интерес към обявената позиция и отговаряте на профила на търсения от нас кандидат, моля изпратете своя автобиография.

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. Предоставените от вас лични данни са защитени по смисъла на ЗЗЛД.

Очакваме кандидатурата ви!

Средна заплата за сектора


1,890 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за страната изчислена от YOX

минимална

250 лв / месец

максимална

9,550 лв / месец

Мнения и оценки от служители


0
icon icon icon icon icon
5.0
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
5.0
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
5.0
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
5.0
icon icon icon icon icon
Колеги
5.0
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
5.0
icon icon icon icon icon
Местоположение
5.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
5.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
5.0
icon icon icon icon icon
Стабилност
5.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
5.0
icon icon icon icon icon
Управление

Счетоводител


Счетоводителите преглеждат и анализират финансовите отчети, бюджетите, финансовите доклади и бизнес плановете, за да проверяват за нередности, произтичащи от грешки или измами, и да предоставят финансови съвети на своите клиенти по въпроси като финансовото прогнозиране и анализа на риска. Те могат да извършват одит на финансови данни, да решават случаи на несъстоятелност, да изготвят данъчни декларации и да предоставят други данъчни консултации в съответствие с действащото законодателство.

Необходими основни умения

  • подготвяне на данъчни декларации
  • изчисляване на данък
  • извършване на операции по счетоводния баланс
  • тълкуване на финансов отчет
  • проверяване на счетоводна документация
  • подготвяне на финансов отчет

Необходими основни знания

  • процеси в счетоводния отдел
  • счетоводни правила
  • процеси във финансовия отдел
  • финансов отчет
  • откриване на измами
  • амортизация

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.