Работа Support Specialist в Плевен

1 нови обяви за работа

  • icon 1,200 лв - 1,700 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    CITYCASH е част от mvfinance - международна финансова група, включваща компании, специализирани в потребителското кредитиране в Южна и Източна Е...

    27 Nov 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Консултант обслужване на клиенти

City Cash
location_on гр. Плевен

icon 1,200 лв ~ 1,700 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Възможност за работа от вкъщи
  • Подходяща и за студенти
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


CITYCASH е част от mvfinance - международна финансова група, включваща компании, специализирани в потребителското кредитиране в Южна и Източна Европа. Нашата основна мисия е да осигурим бързи и достъпни финансови услуги с грижа към клиента.

Във връзка с разрастване дейността на компанията в България, търсим да назначим служител на позиция „Консултант обслужване на клиенти“ в град Плевен.

Твоите отговорности:

  • Приемаш входящи обаждания с цел обслужване на съществуващи и потенциални клиенти;
  • Извършваш изходящи обаждания: продажбени кампании, маркетингови проучвания и др.;
  • Работиш със специализиран софтуер.


Търсим теб, ако имаш:

  • Отлични комуникативни умения и ясна дикция;
  • Отговорно отношение и организираност в работата;
  • Добри компютърни познания (MS Office);
  • Предишен опит на сходна позиция ще се счита за предимство.


Какво ти обещаваме:

  • Възможност за хибриден модел на работа (от офис и от вкъщи);
  • Конкурентно месечно възнаграждение 1200 лева – 1700 лева (нето), с включен бонус, обвързан с постигнатите резултати;
  • Допълнително здравно осигуряване, с включена стоматологична помощ;
  • 5 дни допълнителен отпуск след втората година;
  • Ваучер при щастливо събитие;
  • Удобна офис локация в центъра на Плевен.


Ако виждате успеха и професионалното си развитие в нашата компания, станете част от нашия екип, като изпратите актуална автобиография (CV).

Първоначалният подбор ще се извърши по документи, ще се свържем само с одобрените кандидати. Гарантираме пълна конфиденциалност на Вашата кандидатура. Изпратените от Вас данни са лични по смисъла на Закона за защита на личните данни и се предоставят доброволно и с изричното съгласие на всеки кандидат.

Социални Придобивки


  • shopping_cart
    Отстъпки/Намаления в Търговски Обекти
  • business_center
    Кариерно Развитие
  • school
    Безплатни Обучения/Курсове

Средна заплата за сектора


1,200 лв ~ 1,700 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

300 лв / месец

максимална

32,850 лв / месец

Мнения и оценки от служители


3.4
Добра
icon icon icon icon icon
2.8
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
3.4
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.5
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
4.1
icon icon icon icon icon
Колеги
2.8
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.4
icon icon icon icon icon
Местоположение
3.1
icon icon icon icon icon
Стабилност
3.2
icon icon icon icon icon
Общо усещане
2.6
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
2.6
icon icon icon icon icon
Управление
2.5
icon icon icon icon icon
Работна среда

Служител, запитвания от клиенти и информация


Служителите за запитвания от клиенти и информация разглеждат жалби и отговарят за поддържането на добри взаимоотношения между дадена организация и нейните клиенти. Те управляват данните по отношение на удовлетвореността на клиентите и ги съобщават.

Необходими основни умения

  • гарантиране на удовлетвореността на клиентите
  • намиране на решения на проблеми
  • извършване на няколко задачи едновременно
  • общуване с потребители
  • управление на график за задачи
  • управляване на конфликтите

Необходими основни знания

  • обслужване на клиенти

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.