Работа Purchasing Assistant във Велико Търново
1 нови обяви за работа
-
Специалист Логистика Алумина Елит 2003 ЕООД e водеща бългaрска фирма, която се занимава с проектиране, производство и монтаж на Алуминиева ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Задължения:
- Изготвяне на поръчки и осигуряване доставките на необходимите за производство аксесоари и материали;
- Осъществяване на търговска кореспонденция и преговори с доставчиците относно графика, условията за доставка, необходими количества и др.;
- Работа с ERP система.
- Средно образование;
- Компютърна грамотност - MS Office (Word & Excel);
- Организационни умения и умения за планиране и приоритизиране на задачите;
- Обучение;
- Постоянна работа на трудов договор;
- Много добри битови условия;
- Конкурентно възнаграждение и редовно изплащане, по банков път.;
- Работно време: Петдневна работна седмица, с граници от 08.00 до 17.00ч.
Средна заплата за сектора
740 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
400 лв / месец
3,800 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Асистент, верига на доставките
Асистентите по веригата на доставките работят в тясно сътрудничество с ръководителите в операционните процеси, а именно процесите на закупуване, производство и дистрибуция. Те помагат при административни и прагматични последващи действия, като фактуриране, изготвяне и подготвянето на договори и поръчки за закупуване, съгласуването на инвентар с документи и общуването с каналите за разпространение.
Необходими основни умения
- извършване на стопанско проучване
- използване на софтуер за електронни таблици
- организиране на бизнес документи
- оказване на подкрепа на ръководители
- използване на офис системи
- извършване на рутинни офис дейности
Необходими основни знания
- офисен софтуер
- принципи на веригата на доставки
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.