Твоят Employer Brand

YOX eGuide

Ръководство за Работодатели - Отзиви и Оценки от Служители

Съдържание

Какво Ще Научите

Защо Отзивите са Важни за Работодателя

Ако трябва да направите списък с най-ефективните си инструменти като професионалисти в областта на талантите и хората, отзивите и оценките от служители трябва да бъдат в този списък. Кандидатите за работа се доверяват три пъти повече на настоящите служители на компанията, отколкото на организацията, когато трябва да направят преценка за реалната работна среда в компанията. Над 86% от търсещите работа проверяват в интернет мненията за работодателя преди да решат дали да кандидатства по обявена работна позиция. Едновременно с това в България доскоро нямаше легитимно място в интернет, където хората могат да получат обективна информация за работната среда.

Затова е важно да изградите органично вашата добра репутация като работодател – осигуряване на чувство за принадлежност на служителите, добро отношение и обратна връзка към вашите служители и техните отзиви и оценки в Yox. Само тогава истинската история за вашето работно място – разказана от хората, които го познават най-добре – ще послужи за привличането на повече страхотни хора, разнообразни гледни точки и иновации във вашата компания.

Ползите от Отзивите на Служители

Как да поискате отзиви от Служители

Обикновено служителите оставят отзив за работодател, когато са или екстремно недоволни или изключително позитивни към работодателя. Това обаче никога не може да е балансирано и да помогне обективно на търсещите работа.

Затова ако сте нов в Yox – трябва да се концентрирате като начало върху насърчаването на повече отзиви за вас.

Новите служители, които работят при вас са ентусиазирани и предлагат страхотна представа за вашата организация, защото наскоро са изпитали целият процес от наемането до адаптирането.  Поканете новите ви служители да оставят отзив в Yox в рамките на първите 3 месеца от опита си при вас.

Мениджърите са ключов ресурс за насърчаване на членовете на екипа да оставят отзиви. Освен, че е важно за тяхната работа да получат обратна връзка, оставените отзиви от служителите в Yox ще бъде в полза на търсещите мнения за вас.

Поискайте отзиви от вашите настоящи служители, като използвате функционалността за изпращане на онлайн покана за отзив от Yox. Така вашите служители ще могат да оставят оценка анонимно и да когато оценката бъде одобрена от Yox администратор да бъдат видими на вашия публичен профил в Yox.

Как да Прегледате Отзивите

Ако сте потвърдили вашия безплатен профил, може да прегледате всеки оставен отзив за вашата компания и да отговорите. Всеки отговор се публикува и в публичния ви профил и ще бъде видим от всички посетитители в Yox. Отговорът се публикува от името на Компанията. 

Профил > Отзиви и Оценки

Данните Говорят

64% от търсещите работа са съгласни, че възприятието им за конкретна организация се подобрява, ако видят, че техните работодатели отговарят на отзив, оставен от служител.

Имената на служителите, оставили отзивите, както и всякаква друга информация за автора на отзива не е публична за вас, освен ако служителят изрчино не е отбелязал, че иска името му да бъде публично споделено.

Добри Практики

Ако сте потвърдили вашия безплатен профил, може да прегледате всеки оставен отзив за вашата компания и да отговорите. Всеки отговор се публикува и в публичния ви профил и ще бъде видим от всички посетитители в Yox. Отговорът се публикува от името на Компанията. 

Изберете отзив, който мислите, че представя вас като работодател – най-правилно и той ще се показва първи на публичния ви профил в Yox. Този отзив ще бъде първото впечатление за вас като работодател.

Препоръчително е  да  отговаряте на оставените отзиви за вашата компания. Всеки отговор се публикува и в публичния ви профил и ще бъде видим от всички посетитители в Yox. Отговорът се публикува от името на Компанията. Отговарянето на отзиви на служители ще повиши доверието във вас като работодател и ще се отрази на броя и качеството на вашите кандидати за работа.

Във вашият работодателски профил има подробни статистически данни за оставените отзиви, развитието им във времето, както и статистическа демографска информация и информация по локации. Вашата организация може също така да раздели рейтингите по длъжност и местоположение, за да се фокусира върху областите с висока и ниска удовлетвореност.

Comments are closed.