Работа Офис Асистент

101 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Комплекс Авалон търси да назначи професионалист на длъжността офис асистент. Изисквания към кандидатите: Много добри умения за работа ...

    17 Jun 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    МОНЕК БЪЛГАРИЯ АД е утвърдена компания в минната и тежката индустрия. Във връзка с разширяване на екипа си търсим организиран и отговоре...

    27 May 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    „ЕС ПИ ОДИТ“ ЕООД е лицензиран посредник за намиране на работа в България и чужбина. За наш доверен клиент, утвърдена фирма в сферата на...

    30 May 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Top Skills Recruitment е агенция предоставяща пълен спектър от услуги в сферата на човешките ресурси, като – подбор на персонал, лизинг на персона...

    22 May 2025 Още...
  • icon 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    CTeam е агенция за подбор на персонал, част от група компании, предлагаща широка гама от услуги в областта на управлението на човешките рес...

    09 Jun 2025 Още...
  • icon 1,240 лв - 1,860 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Административен Офис Асистент Х е компания за реализации! Единствената компания, в основата на която стои човешкия потенциал! Всеки чов...

    02 Jun 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Пи Ес Ес Строителство АД е водеща строителна компания с над 20-годишно присъствие на българския пазар. Реализираме широк спектър от проек...

    19 May 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    „Сиском Инженеринг“ АД е българска компания, която вече над 10 години прилага иновативни ИКТ решения на своите бизнес клиенти и държавн...

    02 Feb 2024 Още...
  • icon 1,550 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Х е компания за реализации! Единствената компания, в основата на която стои човешкия потенциал! Всеки човек желае най-доброто за себе си. ...

    09 Jun 2025 Още...
  • icon 1,470 лв - 1,550 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Задължения: Обработка и изготвяне на приходно-разходни документи /фактури, заявки, договори, оферти, поръчки, протоколи/; Изготвяне на с...

    06 Jun 2025 Още...
  • icon 1,550 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Х е компания за реализации! Единствената компания, в основата на която стои човешкия потенциал! Всеки човек желае най-доброто за себе си. ...

    09 May 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Top Skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...

    29 May 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Ние сме Аспазия и вече 32 години сме сред водещите производители на безалкохолни напитки в България! За нас ключът към успеха са инициати...

    11 Jun 2025 Още...
  • icon 1,000 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ОФИС АСИСТЕНТ - консултант на щори СОЛИС ТЪРСИ ОФИС АСИСТЕНТ В ГР. Габрово Присъединете се към нашия екип и стартирайте успешна кариера ...

    11 Jun 2025 Още...
  • icon 1,500 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    СОЛИС ТЪРСИ ОФИС АСИСТЕНТ В ГР. СОФИЯ Присъединете се към нашия екип и стартирайте успешна кариера в утвърдена компания! Търсим мотивир...

    02 Jun 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Офис асистент

АВАЛОН EООД
location_on гр. Петрич

icon 1,210 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Комплекс Авалон търси да назначи професионалист на длъжността офис асистент.

Изисквания към кандидатите:

  • Много добри умения за работа в екип
  • Отговорни и отдадени на работата си хора
  • Опитът на подобна сфера е с предимство
  • Отлично владеене на работа с Word, Excel
  • Работа със социални мрежи
Ние ви предлагаме:
  • Работа в офис при отлични условия на труд
  • Работа сред професионалисти
  • Отлично заплащане + бонуси
Ако проявявате интерес, може да кандидатствате само с актуална автобиография и снимка. На интервю ще бъдат поканени само одобрените по документи кандидати!

Данните, които ще представите са лични и попадат под специална защита по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат съхранявани и обработвани съгласно изискванията!

Средна заплата за сектора


1,210 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.